Kariéra
Disponent/ka logistiky
Co budete dělat?
- pečovat o svěřené portfolio stávajících zahraničních i tuzemských zákazníků
- analyzovat potřeby zákazníků a aktivně přistupovat k jejich uspokojování
- fakturovat vyexpedované zboží a spolupracovat na řešení reklamací a stížností
- spolupracovat s ostatními útvary společnosti, hlavně s výrobou, plánováním, kvalitou a nákupem.
Co očekáváme?
- min. SŠ vzdělání
- výborné organizační a komunikační schopnosti
- znalost NJ nebo AJ slovem i písmem
- dobrá znalost MS Office
- samostatnost a odolnost vůči stresu
- zkušenosti v oblasti jednání se zákazníky nebo praxe ve výrobní společnosti výhodou.
Co nabízíme?
- zajímavou práci v tradiční české firmě a náležité finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené a pracovní úvazek 37,5 hod. týdně
- příležitost odborného i kariérního růstu
- pracoviště v Modřicích s výbornou dopravní dostupností
- široký výběr dotovaného stravování, výhodné telefonní a datové tarify pro zaměstnance a jejich blízké, příspěvek na penzijní spoření, věrnostní odměny a další benefity.
- nástup možný ihned.
